Memòria | Recordant el pintor Cayetano de Arquer Buigas

Una mirada al passat de Cerdanyola: les portades del TOT Cerdanyola

Sens dubte, la publicació de centenars de fotos històriques del poble va contribuir a popularitzar el TOT durant els primers anys de la seva existència. Moltes eren imatges inèdites, aportades per famílies de Cerdanyola.

Anys més tard, la revista també va dedicar moltes portades a difondre el treball dels artistes de la ciutat. Un d’ells va ser Cayetano de Arquer Buigas, que va cedir diverses obres amb aquest objectiu.

Avui en recuperem dues: Nostàlgia, reproduïda el gener del 1997, i Sillón Indio, publicada el juliol del 1998.


Durant unes setmanes, revisitem portades del TOT i fotografies aportades en el seu dia per famílies de Cerdanyola. Podeu consultar el fons històric a totcerdanyola.cat > Arxiu de fotos històriques.