
[programa a sota] Montflorit ja està de Festa Major. Comença aquest 21 de juliol i s'allarga fins el diumenge 23, al centre cívic i carrers del barri.
Inici de festa divendres amb traca i festa d'escuma
El divendres a les 18.30 h s'obrirà la festa amb una traca de Festa Major al carrer Mare de Déu dels Dolors, cruïlla amb Sant Oleguer. A les 19 h seguirà la festa de l'escuma al mateix lloc. A la nit hi haurà sopar d'entrepà i consumició a un preu de 4 € i música dels 80 i 90 al bar de la piscina.
Dissabte amb caminades, jocs aquàtic, balls i scalextric
Dissabte hi haurà caminada popular a les 08 h, xocolatada a les 10 h i jocs aquàtics a les 12 h. Ja a la tarda, es faran curses de Scalextric, missa, exhibició de balls i campionat de dards. Tancarà el dia el gran sopar de Festa Major i el Ball del Fanalet.
Tobogan aquàtic gegant el matí de diumenge
L'estrella de diumenge serà el tobogan però també destacarà l'actuació de sevillanes de l'associació Banús Bonasort i el fi de festa amb havaneres i rom cremat.

