ORGULL | Rosario i Pol Orobitg conquisten el cor dels cerdanyolencs

La madrilenya i el cerdanyolenc van omplir el parc Xarau de música i reivindicació

L'acte en commemoració de l'Orgull va començar amb el concert del cerdanyolenc Pol Orobitg i els músics de brillants, qui tot i la calor va arreplegar desenes de persones als espais d'ombra del parc. Barrejant balades tendres i temes més festius, Orobitg va fer ballar un públic multitudinari i molt entregat. 

Després d'actuació de Churros con chocolate i Rebeca va arribar el torn de la gran Rosario Flores. Flores va connectar amb el públic de manera inigualable, fent ballar els cerdanyolencs de principi a fi del seu concert. Els aplaudiments es feien escoltar ràpidament en acabar cada cançó, i els pocs segons de silenci s'omplien amb crits com "Rosario guapa" i "Reina".