La 43a Mostra Internacional de Dansa Popular va finalitzar aquest dimarts 7 de juliol després de cinc dies d’actuacions, música i convivència cultural a diferents espais de Cerdanyola. La cita va reunir 90 dansaires d’Irlanda, Indonèsia i Mèxic, amb l’Esbart Dansaire Sant Marçal com a grup amfitrió.
La presentació dels grups a la plaça de l’Abat Oliba, l’acte central al parc del Turonet i les actuacions als barris van permetre conèixer diferents expressions de la dansa popular sense sortir de la ciutat. La programació també va deixar moments de proximitat entre els grups participants i el públic, que en algunes actuacions es va acabar sumant al ball.
El TOT recupera els principals moments de la 43a edició en dues fotogaleries. La primera, dedicada als diferents grups de la Mostra, s’ha actualitzat amb noves fotografies. La segona recull les actuacions d’Indonèsia i Irlanda als barris, amb imatges de la participació del públic.
Fotogaleria actualitzada: la 43a Mostra Internacional de Dansa
La galeria recull les actuacions de l’Esbart Sant Marçal i dels grups convidats d’Irlanda, Indonèsia i Mèxic durant els principals actes de la 43a edició.
La 43a Mostra Internacional de Dansa als barris
La segona fotogaleria mostra les actuacions de Pesona Cahaya Manikam, d’Indonèsia, i Brú na Bóinne, d’Irlanda, així com la connexió dels dansaires amb el públic.
Afegeix TOT Cerdanyola com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
Twitter
Instagram
WhatsApp
Telegram