'Honestedat' obre la temporada de teatre a Cerdanyola

Sis espectacles omplen el primer semestre del 2026

Cerdanyola del Vallès comença l’any cultural amb una programació semestral de teatre en la que destaquen alguns noms reconeguts del panorama català. El cicle obre amb Honestedat, un duel interpretatiu de Francesc Cuéllar sobre l’honestedat artística i les relacions de poder en el món audiovisual, amb la participació de Míriam Iscla i Dafnis Balduz. El muntatge arriba a l’Ateneu de Cerdanyola el 23 de gener després del seu pas per Girona i Barcelona.

El 13 de febrer arribarà La mà, una comèdia negra de Martin McDonagh, guanyadora d’un premi Tony, ambientada en un hotel perdut de l’Amèrica profunda, en una adaptació dirigida per Pau Carrió i protagonitzada per Pol López, Albert Prat, Mia Sala-Patau i Soribah Ceesay. Obra recomanada per a majors de 16 anys. 

L’actor Marc Tarrida Aribau protagonitza El principi d’Arquímedes, un espectacle que aborda els límits de la sospita i la por sorgides pel petó “innocent” d’un monitor de natació cap a un nen. Sota la direcció de Leonardo V. Granados, el muntatge es representarà a Cerdanyola el 20 de març

Ja a la primavera, el gran Pau Vinyals trepitjarà l’Ateneu el 17 d’abril de la mà de Em dic Josep, un documental musical que explora la memòria, la bogeria i la ficció de la vida de Camil Clot, un dels músics més brillants de l'escena independent de la Barcelona de finals dels 90. Sota la direcció Marc de la Varga, i amb la interpretació del cantant Daniel Higiénico i la reconeguda actriu Mont Plans. 

ZENKIU és l’aposta diferent d’aquesta temporada, la màgia s’apoderarà del teatre gràcies al talent del Mag Igor amb un homenatge a tot allò que ens mou, ens inspira i ens recorda per què estimem els escenaris. El 8 de maig l’Ateneu es transformarà en un univers groc i musical ple d’energia. 

La temporada es tancarà el 17 de maig amb Operetta, un espectacle coral que combina òpera, humor i força visual, dirigit per Jordi Purtí, amb algunes de les peces més conegudes de Verdi, Rossini, Bellini, Mozart, Bizet, Wagner, Saint-Saëns o Offenbach. 

Totes les funcions començaran a les 20 h, excepte Operetta, que s’iniciarà a les 18 h.

Informació pràctica

  • Venda d’entrades: www.teatre.cerdanyola.cat
  • Preus teatre: Taquilla: 24 € / Anticipada: 18 € (1 € menys en compra online) / Estudiants i pensionistes: 13 € (1 € menys en compra online)
  • Lloc: Ateneu de Cerdanyola, carrer de la Indústria, 38-40, Cerdanyola del Vallès

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.