A només uns dies de l'esperada revetlla de Sant Joan les casetes de venda de pirotècnia treballen incansablement. Per aquest motiu el TOT ha preparat un mapa per trobar aquestes botigues, amb l'objectiu que la ciutadania sàpiga quina caseta de pirotècnia li queda més a prop. Les casetes estaran obertes fins al mateix dimarts 23 de juny.
Enguany l'Associació de Fabricants i Majoristes de Pirotècnia de Catalunya preveu incrementar les vendes un 5% aquest Sant Joan, amb una facturació per sobre dels 20 milions d'euros, davant d'una campanya que asseguren que es presenta bona i amb uns boscos humits per les pluges dels darrers mesos. Les vendes han arrencat molt bé, i la previsió és que incrementin de mica en mica fins a arribar a la revetlla.
Aquest any destaca com a novetat la creació d'un kit per a persones amb alta sensibilitat als sorolls, com ara persones amb espectre autista o infants, a la vegada que s'ha consolidat la creació de línies de baixa sonoritat entre els principals distribuïdors.
Consells per a la revetlla de Sant Joan
Per gaudir d'una revetlla segura la Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya ha recollit una sèrie de consells d'autoprotecció i seguretat per a la celebració, especialment enfocats en l'ús de pirotècnia, fogueres i la prevenció d'incendis. Els consells es poden consultar aquí.
Revetlla de Sant Joan a Cerdanyola
Com cada any, la ciutat es prepara per donar la benvinguda a l'estiu amb la celebració de la revetlla de Sant Joan. El dimarts 23 de juny, Cerdanyola tornarà a reunir tradició, cultura popular i convivència ciutadana al voltant de la Flama del Canigó, la foguera i les activitats festives programades al llarg de la tarda i la nit.
Afegeix TOT Cerdanyola com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
Twitter
Instagram
WhatsApp
Telegram