El Nuroil s’imposa amb autoritat i el Procer suma una nova victòria

Cap de setmana rodó per al Club Handbol Cerdanyola, amb triomfs clars del masculí i el femení en la 19a jornada

Jornada molt positiva per als primers equips del Club Handbol Cerdanyola. El Nuroil va dominar amb claredat al Guiera davant l’Argentona i continua en la lluita per les places d’ascens, mentre que el Procer va mostrar solidesa i intensitat a la pista del Castellbisbal per sumar una nova victòria contundent.

Nuroil Club Handbol Cerdanyola 35 – CH Argentona 22

Els nois del Nuroil Cerdanyola han disputat la 19a jornada de 1a Catalana contra l’Argentona.

Un partit dominat de principi a fi pel Cerdanyola, on ha quedat palesa la classificació actual: el Cerdanyola quart, lluitant per aconseguir una de les dues primeres places del grup que donen l’ascens, i l’Argentona penúltim destacat en places de descens.

Resultat final 35 a 22 a favor del Cerdanyola.

CH Castellbisbal 17 – Procer Club Handbol Cerdanyola 32

Jornada 19 i nova victòria contra el CH Castellbisbal. Partit dominat en tot moment. Les verdes han sortit molt concentrades i intenses des del principi. Una bona defensa, porteria i atac ha fet que les diferències en el marcador anessin augmentant amb el pas dels minuts, arribant al final del primer temps amb un clar avantatge de nou gols (8-17).

La segona part ha estat molt similar, concentrades i intenses en defensa, porteria i atac, fet que ha permès fer algun gol de contraatac. L’equip ha pogut gestionar bé el joc ampliant el marcador fins al 17-32 final.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.