contingut promocionat
llibreria nova efora logo

 

 

La llibreria Nova Éfora consolida el seu festival de literatura

Sota el lema Mons alternatius, la llibreria va acollir una jornada que va fusionar literatura, música, cinema i bon menjar en un ambient distès i festiu

La Llibreria Nova Éfora de Cerdanyola ha tornat a vibrar aquest mes de maig amb l’ÉforaFest, un festival literari i artístic que ha arribat per quedar-se com una cita destacada per a la comunitat cultural local. Sota el lema Mons alternatius, el passat 10 de maig, la llibreria va acollir una jornada que va fusionar literatura, música, cinema i bon menjar en un ambient distès i festiu.

Actuacio Coral Cerdanyola EforaFest

Actuació de la coral Sinestèsia a Cerdanyola durant l'ÉforaFest. FOTO: Cedida

 

Actors destacats

L’ÉforaFest d’enguany ha comptat amb noms destacats com l’escriptora Mónica Gutiérrez, el dramaturg Carlos Soler, el crític  Albert Galera, l’escriptor Iván Ledesma, la il·lustradora Sílvia Hidalgo i Javier J. Valencia, escriptor i un dels grans experts en el cinema de Twin Peaks. Tots ells van oferir xerrades, presentacions i converses obertes amb els assistents.

Col·laboracions estrella

L’ambient festiu es va completar amb la col·laboració de El Tastet.cat, encarregats del refrigeri, i amb la música de la coral Sinestèsia, que va posar la banda sonora de la jornada amb el concert El món dolç de Disney.

cartell festival efora fest cerdanyola

Cartell del festival ÈforaFest de Cerdanyola. FOTO: Cedida 

Un festival per descobrir nous mons

La impulsora del festival i propietària de la llibreria, Nieves Collado, va defensar el poder de l’art com a eina per viatjar a altres realitats: “la idea és com l’art et transporta a mons nous”, va explicar. I tot indica que aquest viatge continuarà: “Si em segueixen la bogeria aquesta, ja prepararem l’edició de l’any vinent”, va dir entre somriures.

L'ÉforaFest a la llibreria Éfora de Cerdanyola. FOTO: Cedida

L'ÉforaFest a la llibreria Éfora de Cerdanyola. FOTO: Cedida

La llibreria Nova Éfora

La Nova Llibreria Éfora va començar fa un any al carrer Sant Daniel, 9, després de vuit anys al  passeig Cordelles.  La llibreria és  àmplia i acollidora i ofereix les últimes novetats en literatura infantil i juvenil, narrativa, assaig, còmic, àlbum il·lustrat, ciència, cuina i cinema, entre altres. I també tenen un ampli fons de llibres amb editorials independents, emergents i singulars. A més, ofereixen cursos d’escriptura, tallers de lectura, seminaris de literatura, i presentacions, exposicions, música, teatre i molt més.